Sunday, August 9, 2009

ITIK..JAGA KAU...

Assalamualaikum, dh lama AKU x update blog ni...minggu lepas demam...MC 2 hari...nasib baik dh sembuh....semalam MAK & AYAH dtg...MAK masak BIHUN SUP..gambo x smpat nak snap..coz tahap kesedapan tu membuatkan AKU telupa nak snap gambar..he3..dh lama x makn bihun sup yg mak buat...mmg THUMBS UP...tp cian MAK..lepas dia masak semua..tetiba demam pulak...jangkit kt AKU kut...

ok..beralih ke cita sebenar..last week..2.08.09..aku blk kpg...tetiba MAK cakap PAK NJANG suh balik PERLIS...dia nak sembelih ITIK..yabedabedu...apa lagi....semua serbu umah tok pagi² lgi...tp aku kena marah dl pagi tu sbb lambt bangun...dorang dh x sabar nak makan itik...ADEK ngantukla mak...huhuhu...cowi...
Menu hr tu adalah GULAI ITIK, ITIK BAKAR, IKAN GERUT BAKAR, SAYUR MANIS KUNDUR, ULAM & SAMBAL...kampung habis ni...

Tp x semua gambar aku snap...














2 comments: