Friday, August 21, 2009

KERANG LAGI

he3..cita pasal kerang lagi...smlm balik je keja..tgk ALA dh siap² nak kuar..xtau pegi mana...so tinggal AKU sensorang kt umah..pa lg...tgk tv smbil tunggu parent dtg...tetiba...hp bebunyik..ALA yg call...dia tanya..
ALA : U dh makan blom...?
AKU : dh tgh hr td...awat?
ALA : utk malam la...U dh makan @ nak makan ke??
AKU : (pelik je dia ni..)knapa??U nak pg makan ke??
ALA : U kate nak masak sambal kerang
(owh rupa²nya dia still igt aku ckp sebelum puasa nak masak sambal kerang...dia pn mmg suka sambal kerang)
AKU : ok je...U pg beli kerang..I masakkan...
ALA : I x tau beli...I kt dpn ni..meh kite pg TESCO bl brg...
AKU : ok..
dpt jugak dia makn sambal kerang yg aku masak...lg aku masakkan telur dadar..n sayur siew pak choy..ALA yg pilih sayur tu...n dia yg kopek kerang...potong sayur n basuh pinggan mangkuk n also masak nasik...aku wat keje memasak..hehe...
dh siap dgn lahapnye kami makan...n my parent dtg pukul 10 lebeh n AKU telepas tengok NUR KASOH...huhuhu..sakit hati chek...=[
*gambar lupe ambik..kelam kabut...

No comments:

Post a Comment